ВІДКРИЛИ НАБІР - ВСТУПНА КАМПАНІЯ 2025
Litera Logo
Навчання в Словаччині, працюємо з 2002 року
Навчання в Словаччині

Опис спеціальності “Медіаматика”, Університет Коменського, Братислава

Навчання в Словаччині / Блог о Словакии / Освіта у Словаччині / Опис спеціальності «Медіаматика», Університет Коменського, Братислава
Категорії блогу: Без рубрикиВідео та вебінариЖиття у СловаччиніОсвіта у СловаччиніУніверситети Словаччини
Опис спеціальності “Медіаматика”, Університет Коменського, Братислава

Університет: Університет Коменського в Братиславі
Факультет: соціальних та економічних наук
Спеціальність: Медіаматика

ПРОФІЛЬ ВИПУСКНИКА

Випускники мають базові знання в галузі теорії комунікації; управління та аналіз даних, інформації та знань; створення, обробка та інтерпретація медіа- та інформаційного контенту як у традиційному, так і в цифровому середовищі. Вони знають суть функціонування цифрових медіа та соціальних мереж та пов’язані з ними методи та прийоми, при застосуванні яких використовують передові знання інформаційних та комунікаційних технологій. Ці знання вбудовані у ширший контекст філософії інформатики, наголошуючи на складних етичних та моральних проблемах сучасного інформаційного середовища.

Випускники:

  • готові до вирішення майбутніх завдань, що виникнуть в результаті розвитку інформаційних та комунікаційних технологій у галузі цифрових медіа, цифрового зв’язку, роботи з цифровим контентом та захисту конфіденційності інформації та інтелектуальної власності.
  • демонструють здатність самостійно створювати медіа-інформаційні продукти текстового, візуального, слухового, аудіовізуального та мультимедійного характеру як у традиційному, так і в цифровому середовищі.
  • мають розвинену цифрову, медійну та інформаційну грамотність, практично володіють методами та інструментами пошуку, організації та управління інформацією.
  • мають практичні навички в галузі аналізу даних, які включають збір, аналіз, інтерпретацію, візуалізацію та ефективну передачу даних цільовому користувачеві.
  • освоюють роботу у сфері препродакшену, виробництва, постпродакшену та розповсюдження медіаконтенту та продукції в установах різного типу.
  • можуть чітко визначати актуальні питання та проблеми інформаційного суспільства, вибирати відповідні методи їх вирішення, отримувати та оцінювати джерела інформації, аналізувати та оцінювати факти, формулювати висновки, які вони можуть подати залежно від цільової аудиторії.
  • активно використовують вітчизняну та іноземну професійну літературу для пошуку нових, нетрадиційних рішень проблем, пов’язаних з медіа та комунікативними процесами

Навчальна програма «Медіатика» відображає тенденції в галузі інформаційних та комунікаційних технологій та їх вплив на зміну характеру праці та навичок в епоху цифрових технологій та появу нових форм зайнятості на європейському ринку праці. Таким чином, навчальна програма вдало поєднує в собі знання, навички та компетенції в галузі соціальних і технічних наук, розвиває як когнітивні навички (аналітичне мислення, критичне мислення), так і некогнітивні навички (творче мислення, комунікативні навички, уміння працювати в команді, креативність) , Самостійність, гнучкість, відповідальність). Велика увага приділяється зв’язку із практикою.

Уже під час навчання студенти ознайомляться з роботою у профільних компаніях, з якими програма налагодила співпрацю, тим самим підвищивши свою застосовність на ринку праці. Таким чином, випускники можуть знайти роботу в кількох галузях соціальної практики, насамперед у цифрових/онлайн/веб-агентствах, маркетингових та рекламних агентствах, компаніях-виробниках мультимедійних цифрових форматів, у редакціях ЗМІ та суб’єктах ЗМІ, інформаційно-аналітичних робочих місцях, відділах комунікацій та маркетингу. компаній та установ, що працюють у різних галузях.

Вимоги до заявника

Претендент знає англійську мову як мінімум на рівні В1 з огляду на те, що навчальна література теж англійською мовою. Важливою передумовою вивчення освітньої програми «Медіатика» є інтерес до творчої роботи в галузі обробки текстового, візуального, аудіовізуального та мультимедійного контенту у цифровому середовищі. У той же час він/вона має продемонструвати здатність мислити незалежно та некритично. Абітурієнт має мати мотивацію професійно подати заявку у вітчизняних чи іноземних компаніях або продовжити подальші етапи навчання в університеті.

Працевлаштування

  • дизайнер цифрових медіа
  • графічний дизайнер
  • аналітик з дослідження ринку
  • спеціаліст з мережевого маркетингу
  • аналітик даних/аналітик даних
  • аналітик юзабіліті
  • дизайнер інтерфейсу користувача
  • адміністратор веб-контенту
  • веб-дизайнер/веб-дизайнер