ВІДКРИЛИ НАБІР - ВСТУПНА КАМПАНІЯ 2025
Litera Logo
Навчання в Словаччині, працюємо з 2002 року
Навчання в Словаччині

Опис спеціальності “Теорія цифрових ігор”, УКМ у Трнаві

Навчання в Словаччині / Блог о Словакии / Освіта у Словаччині / Опис спеціальності «Теорія цифрових ігор», УКМ у Трнаві
Категорії блогу: Без рубрикиВідео та вебінариЖиття у СловаччиніОсвіта у СловаччиніУніверситети Словаччини
Опис спеціальності “Теорія цифрових ігор”, УКМ у Трнаві

Профіль випускника

Будучи випускниками ступеня бакалавра в галузі теорії цифрових ігор, ви будете володіти базовими знаннями не тільки в галузі графіки, інформатики та звуку, але також у галузі медіадосліджень, маркетингу та комунікацій у засобах масової інформації. Ви дізнаєтесь про процедури створення цифрових форматів за допомогою новітніх технологій. Ви зможете працювати у творчій індустрії, у засобах масової інформації або у маркетинговій практиці.

Навчання спрямоване на придбання та розвиток незалежного професійного мислення з метою ключових областей навчальної галузі медіа та комунікативних досліджень, які є базовими теоретичними та відправними точками знань, а також передумовами для набуття адекватних знань та практичних навичок. Навчання студентів за освітньою програмою «Теорія цифрових ігор» на першому етапі навчання орієнтоване на розвиток професійних та практичних знань та навичок, необхідних для працевлаштування на ринку праці у сегменті культурної індустрії цифрових ігор та у суміжних медіа та галузі зв’язку. Він надає всебічний огляд у галузі медіа та комунікативних досліджень у зв’язку з теорією цифрових ігор та її наступністю.

Після отримання ступеня бакалавра випускник має необхідні теоретичні знання та практичні навички, які дозволяють йому застосовувати його в медіаіндустрії, медіа-розвагах, розробці ігор та індустрії, а також в інших областях з використанням цифрових медіа. Випускники набудуть адекватних теоретичних знань про медіакомунікації, медіакультуру, маркетингові комунікації та ігри, їх нинішнє соціальне значення та історичний розвиток на тлі медіадосліджень та комунікативних досліджень. Вони здатні критично інтерпретувати цифрові ігри та інші медіапродукти та розуміти, як практичний досвід ігор можна використовувати у подальшій творчій діяльності. Вони також здатні визначати негативні та позитивні аспекти ігор з соціокультурної та психологічної точки зору. Вони розуміють важливість ігрової механіки та розповіді та знають, як їх можна використовувати у розробці ігор за межами ігрової індустрії. Випускники знають місце медіа та комунікативних досліджень у системі наук, особливо психології, етики, інформатики, медіалінгвістики та маркетингу, і можуть пов’язувати ці галузі не лише при створенні ігор, а й у рамках оцінки ігор як частини суспільства. та створення популярної культури. Кожен випускник освоює основи роботи з інструментами, призначеними для створення цифрових ігор, та технологічними процедурами, необхідними для функціонування гри загалом.

Ступінь бакалавра насамперед спрямована на навчання випускників, які розуміють цифрові ігри як медіапродукт, здатних критично оцінювати їх вплив та виявляти проблемні явища у цифровому просторі та ігровому світі, а також розуміти їхні соціальні наслідки. Вони зосереджені на певних галузях ігрової журналістики, комунікації у засобах масової інформації, медіаосвіти та виробництва ігрових медіа. Вибираючи факультативні предмети, майбутні випускники можуть більше зосередитися на програмуванні для конкретних платформ, надалі, наприклад, на графічному дизайні, завдяки чому вони можуть підготувати концептуальну графіку, а також ігрові ресурси середовища, персонажів та об’єктів, що мають художній та користувальницький характер. Випускники також можуть зосередитись на розробці звуків та музики для цифрових ігор. Студенти мають можливість комбінувати та поєднувати ці унікальні навички у формі командної роботи за допомогою регулярних геймджемів, що є форматом інтенсивної проектної роботи, спрямованої на створення грабельного дизайну цифрової гри.

Особливою областю навичок та досвіду, безумовно, є електронні види спорту, що підтримують розвиток м’яких навичок, таких як комунікативні навички, робота в команді тощо. та маркетинговим рівнем конкурентної гри.

Мета освіти

Опис спеціальності "Теорія цифрових ігор", УКМ в Трнаві

Випускник бакалаврської програми навчання теорії цифрових ігор має такі теоретичні знання:

  • Він здатний логічно виділити послідовність розвитку засобів міжособистісної, соціальної та масової комунікації та класифікувати їх за відповідними етапами розвитку людської цивілізації у загальному контексті розвитку.
  • Має знання про основні атрибути та характеристики культур в історичній ретроспективі,
  • Він здатний контекстуально сприймати функцію засобів масової інформації та їх значення у загальному соціальному контексті.
  • Виявляти маніпулятивне та неетичне спілкування та його методи та захищатися від них,
  • Може ідентифікувати та інтерпретувати ключові цифрові ігри з точки зору їх жанрових чи типологічних характеристик, а також на тлі історичного розвитку та соціальних подій.
  • Грунтуючись на багатих теоретичних знаннях про опорні елементи цифрових ігор та ігрових принципах, він здатний застосовувати їх у рамках творчого мислення як на рефлексивному, так і на виробничому рівні.
  • Він знає соціокультурні контексти ігор з погляду людології та розуміє розвиток та місце ігор в історії культур та масової комунікації.
  • Здатний критично підходити, оцінювати та аналізувати медіа-контент, особливо цифрові ігри, на основі знань психології, етики, медіа та культурних досліджень, що застосовуються в галузі ігрових досліджень.
  • Випускник може застосувати отримані теоретичні знання з метою медіаосвіти, у різних дослідженнях наукових досліджень, маючи при цьому можливість обирати та використовувати відповідні види методів із галузі соціальних наук.
  • Розуміє базову законодавчу базу цифрових медіа.
  • Має основні передумови до освітньої діяльності у рамках медіаосвіти у сфері цифрових ігор.

Випускник бакалаврської програми навчання теорії цифрових ігор має такі практичні здібності та навички:

  • Він контролює графічні правила, типові та необхідні для створення ресурсів для цифрових ігор, які він може перетворити на практичні результати.
  • Він може реалізувати ігрову механіку, ігрові розповіді та інші необхідні засоби вираження цифрових ігор.
  • Він знає закони та правила ігрових движків, необхідні для створення цифрових ігор, і знає, як їх використовувати для створення цифрової гри.
  • Він контролює створення та впровадження звуку та музики в цифрові ігри.
  • Вміє працювати над короткостроковими проектами.
  • Він може підготувати маркетингові стратегії, специфічні сегменту цифрових ігор.
  • Орієнтовано сферу електронного спорту.

Випускник бакалаврату з теорії цифрових ігор має такі додаткові знання, вміння та навички:

  • Може ефективно повідомляти про вимоги, проблеми та завдання.
  • Уміє ефективно працювати в команді, виходячи зі своїх особистісних особливостей.
  • Має базові організаторські навички, пов’язані з роботою, часом та управлінням проектами.
  • Він зможе знайти вирішення проблеми.
  • Він контролює трудову етику.
  • Він може використовувати критичне мислення при прийнятті рішень, а також при інтерпретації явищ, пов’язаних із цифровими іграми та навколишнім середовищем.
  • У нього є власне творче мислення та процеси.
  • Він може приймати рішення самостійно.
  • Він контролює спілкування іноземною мовою.

Працевлаштування

Спеціаліст з розробки ігор (графіка, програміст, звукорежисер), геймдизайнер, дизайнер рівнів, менеджер проектів, ігровий маркетолог, організатор кіберспортивних заходів, організатор ігрових заходів, тестер цифрових ігор, спеціаліст з гейміфікаційного маркетингу.

Статистика випускника магістратури цієї спеціальності

Інформація є актуальною на 2018 – 2019 р.

  • Середня заробітна плата до вирахування податків: 1665 євро
  • Відсоток безробітних: 8%
  • Необхідний час для пошуку постійної роботи: 14 днів

Коротке відео з описом спеціальності “Теорія цифрових ігор”