- Університет: Університет Олександра Дубчека в Тренчині
- Факультет: Факультет соціальних та економічних наук
- Спеціальність: Менеджмент у туризмі
Профіль випускника
- Після проходження першого рівня навчання студент може самостійно використовувати первинну та вторинну інформацію та дані, отримані з внутрішніх та зовнішніх джерел, та оцінювати роботу туристичної організації, її компоненти та продукти у встановленому контексті.
- Випускник набуде базових теоретичних знань про сукупність конкретних видів економічної діяльності суб’єктів господарювання та їх взаємовідносин у конкретному економічному просторі.
- Вміє застосовувати стандарти ISO до процесів надання послуг, працювати з базовим аналізом якості товарів та послуг.
- Придбає основні знання в галузі права, базові знання про влаштування організаційних структур у суспільстві, понятійний апарат з маркетингу, менеджмент у сфері туризму та відпочинку, основна термінологія, що використовується в процесі корпоративних фінансів, база знань із соціальної політики, понятійний апарат з управління персоналом, кадровий порядок денний, бухгалтерський облік, безпека та охорона здоров’я на виробництві.
- Зрозуміти сутність та причини основних економічних процесів у ринковій економіці, роль окремих факторів виробництва у підприємницькій діяльності,
- Знає нові тенденції у розвитку організацій, підходів та методів поточного управління, маркетингу, організації заходів та проектів, методів та процедур планування людських ресурсів. Це дозволить одержати широке уявлення про управління суб’єктами туризму у взаємодії всіх зацікавлених сторін та інших факторів, що входять на ринок.
- Він зможе застосувати ці знання у власних проектах, зможе виявити та проаналізувати управлінські та суттєві бізнес-можливості та загрози у сфері туризму, запропонувати та реалізувати практичні рішення з позитивним економічним результатом.
- Він зможе застосувати окремі практичні навички менеджера, такі як відкрите спілкування, управління часом собою та іншими, ефективна мотивація співробітників, постійне навчання та інші.
- Він/вона матиме знання в галузі управління людськими ресурсами і зможе застосовувати окремі функції управління людськими ресурсами на практиці та використовувати їх для досягнення цілей організації, при цьому будуть дотримуватися як мети організації, так і особистості.
- Випускник познайомиться з основними характеристиками споживчих ринків та моделлю купівельної поведінки туристичних організацій та окремих споживачів, отримає інформацію про структуру маркетингу та комунікативного комплексу в туристичному середовищі, набуде знань про етику у сфері туризму.
- Важливі також знання з галузі управління якістю, де студент знайомиться із сутністю окремих вимірювань якості у контексті взаємодії задоволеності клієнтів туризму.
- І останнє, але не менш важливе: під час навчання випускник набуде конкретних знань у галузі визначення, планування, реалізації та оцінки проекту меншого масштабу, складність якого відповідає рівню знань.
Працевлаштування випускників
Випускники програми навчання «Менеджмент у туризмі» І рівня Університету за вищезгаданим напрямом навчання мають право займатися професійною діяльністю:
- Менеджер туристично-інформаційного центру
- Ведучий працівник культури та освіти
- Менеджер з якості у сфері туризму
- Таємний покупець
- Менеджер у сфері маркетингу
- Фахівець з оптимізації процесів
Статистика випускника магістратури цього факультету
Інформація є актуальною на 2019 – 2020 р.
- Середня заробітна плата до вирахування податків: 1206 євро
- Відсоток безробітних: 7%
- Необхідний час випускнику для пошуку постійної роботи: 19 днів