ВІДКРИЛИ НАБІР НА ВСТУПНУ КАМПАНІЮ 2024
Litera Logo
Навчання в Словаччині, працюємо з 2002 року
Навчання в Словаччині

Опис спеціальності “Зв’язок зі ЗМІ”, Університет Кирила та Мефодія, Трнава

Навчання в Словаччині / Блог о Словакии / Освіта у Словаччині / Опис спеціальності «Зв’язок зі ЗМІ», Університет Кирила та Мефодія, Трнава
Категорії блогу: Без рубрикиВідео та вебінариЖиття у СловаччиніОсвіта у СловаччиніУніверситети Словаччини
Опис спеціальності “Зв’язок зі ЗМІ”, Університет Кирила та Мефодія, Трнава

Як випускники зв’язків з медіа, ви контролюватимете функціонування медіа-системи та маркетингової індустрії, що підтримується оглядом різних наукових дисциплін. Ви вивчите навички спілкування та презентації, необхідні для освоєння спілкування з журналістами, і ви зможете надати експертну інформацію англійською мовою.

Профіль випускника

Випускники оснащені основною кількістю теоретичних знань, навичок та досвіду, необхідних для практики на посадах комунікаційних відділів із різних секторів. Він контролює всі методи роботи в ЗМІ, має достатні знання про ринок медіа та його специфіку і може працювати над комунікаційними проектами у співпраці з іншими членами команди. Це докладає зусиль для створення позитивного іміджу та хорошої репутації невеликої або середньої установи.

Профіль враховує той факт, що створення медіа-комунікацій має бути підпорядкованим критеріям професіоналізму. Випускник отримає огляд останніх тенденцій, гіпотез, концепцій, проблем та невирішених проблем у галузі медіа-досліджень та комунікацій з особливою увагою до зв’язків зі ЗМІ.

Випускник ступеня бакалавра навчальних програмних відносин зі ЗМІ має такі теоретичні знання:

  • Він отримає широкий спектр теоретичних знань у галузі теорії маркетингу, маркетингової комунікації, зв’язків з громадськістю, цифрового спілкування, медіа-маркетингу, медіа-досліджень, а також в інших основних сферах відносин зі ЗМІ/ЗМІ
  • Він контролює основи асоційованих наукових дисциплін, таких як економіка, право, психологія, етика, управління чи невербальне спілкування,
  • Всі суб’єкти англійською мовою, поглиблюючи навички в галузі професійного спілкування іноземною мовою, що розширює можливості застосування випускника,
  • Він може використовувати інформацію від теоретично сфокусованих суб’єктів для аналізу ситуації, може працювати з різними типами даних, ресурсами, оцінюючи актуальність та достовірність інформації, отриманої в середовищі онлайн та офлайн
  • Він демонструє відповідні знання з теорії маркетингового та маркетингового спілкування з акцентом на PR та відносинах з медіа, а також комунікації в онлайн-просторі, управлінні та створенні різних комунікацій,

Випускник має такі практичні навички та навички:

  • Може встановити стратегію відносин зі ЗМІ та впровадити її окремо або в команді,
  • Може брати участь в організації всіх видів комунікаційної діяльності щодо внутрішнього та зовнішнього середовища, бере участь у створенні та реалізації комунікаційних проектів та планів,
  • Випускник може бути частиною кризової команди і брати участь у розробці кризових комунікаційних рішень як щодо внутрішнього, так і зовнішнього середовища,
  • Може створити комунікаційну стратегію компанії в соціальних мережах та її реалізувати,
  • Як представник засобів масової інформації, він може спілкуватися з потенційними клієнтами, конкуренцією, представниками третього сектору, цільовими групами чи широкою громадськістю,
  • Він може працювати з даними та оцінити актуальність окремих ресурсів.

ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ

PR -спеціаліст, спеціаліст з комунікацій, спеціаліст з внутрішнього комунікацій, представник, фахівець із соціальної мережі онлайн, консультант з комунікацій, менеджер по роботі з клієнтами, копірайтер, спеціаліст з бренду.

Інформація із заробітної плати в цій галузі

Описание специальности "Связь со СМИ", Университет Кирилла и Мефодия, Трнава

Коротке відео про спеціальність