ВІДКРИЛИ НАБІР - ВСТУПНА КАМПАНІЯ 2025
Litera Logo
Навчання в Словаччині, працюємо з 2002 року
Навчання в Словаччині

Опис спеціальності “Прикладні дослідження у ЗМІ”, Університет Кирила та Мефодія, Трнава

Навчання в Словаччині / Блог о Словакии / Освіта у Словаччині / Опис спеціальності «Прикладні дослідження у ЗМІ», Університет Кирила та Мефодія, Трнава
Категорії блогу: Без рубрикиВідео та вебінариЖиття у СловаччиніОсвіта у СловаччиніУніверситети Словаччини
Опис спеціальності “Прикладні дослідження у ЗМІ”, Університет Кирила та Мефодія, Трнава

На факультеті медіа у вас є унікальна можливість розвинути свої творчі здібності та знайти те, що вам дійсно подобається. Ми є практико-орієнтованим факультетом, який дозволяє вам вивчати різні галузі медіа, маркетингу, цифрових ігор та зв’язків із громадськістю. Наша мета – допомогти вам розкрити свою пристрасть та перетворити її на успішну кар’єру. Щоб бути ефективними в цьому, ми постійно оновлюємо наші навчальні програми та використовуємо інноваційні форми навчання.

FMK UCM – це місце, де ви можете експериментувати, пробувати нове, отримувати цінний досвід і дізнаватися, в чому ви процвітаєте. Наш факультет пропонує вам різноманітні можливості спробувати все, що вас цікавить. Ми не будемо нав’язувати вам одну спеціалізацію, навпаки, ми підтримаємо вас у пошуку того, що найкраще підходить для вас.

Профіль випускника

Ця навчальна програма готує студентів до роботи як медіааналітиків, викладачів медіаосвіти та фахівців у галузі дезінформації та інформаційної безпеки.

Чому варто вчитися у нас:

  • Сильні факультетські ЗМІ – найкращий студентський журнал у Словаччині, радіо, телебаченні та студії подкастів.
  • Відкрийте собі те, що вам подобається. Широкий вибір предметів допоможе вам знайти та розвинути свої сильні сторони.
  • Навчання та робота. Якщо ви складете іспити DDL, у вас буде можливість поєднувати навчання з підробітком.
  • Інноваційні методи. З багатьох предметів ми використовуємо сучасні методи навчання, такі як дизайн-мислення, проектне навчання тощо. буд.

Кому варто звернути увагу на цю спеціальність?

Ідеальний претендент на здобуття ступеня за програмою «Прикладні медіадослідження» повинен:

  • мати сильний інтерес до засобів масової інформації та комунікації, має бути захоплений вивченням засобів масової інформації та їх впливу на суспільство;
  • вміти критично аналізувати, повинен мати можливість оцінювати медіаконтент, виявляти дезінформацію та аналізувати її наслідки;
  • бути креативним та інноваційним, повинен демонструвати креативність при створенні медіа-кампаній та контенту;
  • мати технічні навички, володіти графічними та мультимедійними інструментами для створення цифрового контенту;
  • добре комунікувати та презентувати, вміння ефективно спілкуватися, подавати інформацію та працювати в команді;
  • розуміти етику та закони засобів масової інформації, мати базові знання про законодавство засобів масової інформації та етичні питання спілкування.

Що будете вивчати?

Предмети з 1 курсу

Обов’язкові:

  • Теорія та історія медіакомунікацій
  • Пропедевтика медіаосвіти
  • Пропедевтика медіадосліджень
  • Лінгвістична культура англійська/німецька мова
  • Соціальні та культурні аспекти ЗМІ
  • Когнітивні процеси у медіакомунікації
  • Пропедевтика менеджменту та маркетингу
  • Ризики цифрового середовища
  • Основи філософії у культурно-медійному контексті

Необов’язкові:

  • Критичний аналіз медіатекстів
  • Аудіовізуальна продукція
  • Навчання презентаційним навичкам
  • Мовна культура та культура спілкування
  • Творчий лист

ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ

Будучи випускником факультету прикладних медіа-досліджень на ступені бакалавра, ви зможете орієнтуватися в системі функціонування ЗМІ та її впливі на людей та суспільство. Ця навчальна програма навчить вас аналізувати, мислити творчо та критично, а також вирішувати проблеми у галузі засобів масової інформації та комунікації. У вас буде можливість отримати глибокі знання в галузі цифрових комунікацій, соціальних мереж та управління інформацією у різних форматах та формах. Крім того, ми навчимо вас боротися з дезінформацією та фейковими новинами, розробляти та реалізовувати комунікаційні стратегії, а також створювати контент для різних цифрових платформ.

Типові посади:

  • Медіа-аналітик: аналізує засоби масової інформації, визначає тенденції та створює звіти про медіа-контент та його вплив.
  • Перевірка фактів: перевіряє достовірність інформації та виявляє дезінформацію, допомагаючи забезпечити точну інформацію для громадськості.
  • Спеціаліст з управління інформацією та медіа-контентом: Керує та організує інформацію та медіа-контент для ефективного використання.
  • Розробник кампаній по боротьбі з дезінформацією: розробляє та проводить кампанії проти фейкових новин, екстремізму та гібридних загроз.
  • Фахівець із цифрового контенту: створює та керує контентом для веб-сайтів та соціальних мереж.
  • Викладач та методист критичного мислення: навчає критичного мислення та медіаграмотності за допомогою семінарів та курсів.
  • Спеціаліст з візуалізації даних: перетворює дані на діаграми та інфографіку для полегшення розуміння.
  • Менеджер медіа та інформаційних проектів: Координує та керує проектами з розвитку медіа та інформаційних компетенцій.

Коротке відео про спеціальність