- Університет: Університет Кирила та Мефодія у Трнаві
- Факультет: громадська комунікація
- Спеціальність: Прикладні дослідження у засобах масової інформації
На факультеті медіа у вас є унікальна можливість розвинути свої творчі здібності та знайти те, що вам дійсно подобається. Ми є практико-орієнтованим факультетом, який дозволяє вам вивчати різні галузі медіа, маркетингу, цифрових ігор та зв’язків із громадськістю. Наша мета – допомогти вам розкрити свою пристрасть та перетворити її на успішну кар’єру. Щоб бути ефективними в цьому, ми постійно оновлюємо наші навчальні програми та використовуємо інноваційні форми навчання.
FMK UCM – це місце, де ви можете експериментувати, пробувати нове, отримувати цінний досвід і дізнаватися, в чому ви процвітаєте. Наш факультет пропонує вам різноманітні можливості спробувати все, що вас цікавить. Ми не будемо нав’язувати вам одну спеціалізацію, навпаки, ми підтримаємо вас у пошуку того, що найкраще підходить для вас.
Профіль випускника
Ця навчальна програма готує студентів до роботи як медіааналітиків, викладачів медіаосвіти та фахівців у галузі дезінформації та інформаційної безпеки.
Чому варто вчитися у нас:
- Сильні факультетські ЗМІ – найкращий студентський журнал у Словаччині, радіо, телебаченні та студії подкастів.
- Відкрийте собі те, що вам подобається. Широкий вибір предметів допоможе вам знайти та розвинути свої сильні сторони.
- Навчання та робота. Якщо ви складете іспити DDL, у вас буде можливість поєднувати навчання з підробітком.
- Інноваційні методи. З багатьох предметів ми використовуємо сучасні методи навчання, такі як дизайн-мислення, проектне навчання тощо. буд.
Кому варто звернути увагу на цю спеціальність?
Ідеальний претендент на здобуття ступеня за програмою «Прикладні медіадослідження» повинен:
- мати сильний інтерес до засобів масової інформації та комунікації, має бути захоплений вивченням засобів масової інформації та їх впливу на суспільство;
- вміти критично аналізувати, повинен мати можливість оцінювати медіаконтент, виявляти дезінформацію та аналізувати її наслідки;
- бути креативним та інноваційним, повинен демонструвати креативність при створенні медіа-кампаній та контенту;
- мати технічні навички, володіти графічними та мультимедійними інструментами для створення цифрового контенту;
- добре комунікувати та презентувати, вміння ефективно спілкуватися, подавати інформацію та працювати в команді;
- розуміти етику та закони засобів масової інформації, мати базові знання про законодавство засобів масової інформації та етичні питання спілкування.
Що будете вивчати?
Предмети з 1 курсу
Обов’язкові:
- Теорія та історія медіакомунікацій
- Пропедевтика медіаосвіти
- Пропедевтика медіадосліджень
- Лінгвістична культура англійська/німецька мова
- Соціальні та культурні аспекти ЗМІ
- Когнітивні процеси у медіакомунікації
- Пропедевтика менеджменту та маркетингу
- Ризики цифрового середовища
- Основи філософії у культурно-медійному контексті
Необов’язкові:
- Критичний аналіз медіатекстів
- Аудіовізуальна продукція
- Навчання презентаційним навичкам
- Мовна культура та культура спілкування
- Творчий лист
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ
Будучи випускником факультету прикладних медіа-досліджень на ступені бакалавра, ви зможете орієнтуватися в системі функціонування ЗМІ та її впливі на людей та суспільство. Ця навчальна програма навчить вас аналізувати, мислити творчо та критично, а також вирішувати проблеми у галузі засобів масової інформації та комунікації. У вас буде можливість отримати глибокі знання в галузі цифрових комунікацій, соціальних мереж та управління інформацією у різних форматах та формах. Крім того, ми навчимо вас боротися з дезінформацією та фейковими новинами, розробляти та реалізовувати комунікаційні стратегії, а також створювати контент для різних цифрових платформ.
Типові посади:
- Медіа-аналітик: аналізує засоби масової інформації, визначає тенденції та створює звіти про медіа-контент та його вплив.
- Перевірка фактів: перевіряє достовірність інформації та виявляє дезінформацію, допомагаючи забезпечити точну інформацію для громадськості.
- Спеціаліст з управління інформацією та медіа-контентом: Керує та організує інформацію та медіа-контент для ефективного використання.
- Розробник кампаній по боротьбі з дезінформацією: розробляє та проводить кампанії проти фейкових новин, екстремізму та гібридних загроз.
- Фахівець із цифрового контенту: створює та керує контентом для веб-сайтів та соціальних мереж.
- Викладач та методист критичного мислення: навчає критичного мислення та медіаграмотності за допомогою семінарів та курсів.
- Спеціаліст з візуалізації даних: перетворює дані на діаграми та інфографіку для полегшення розуміння.
- Менеджер медіа та інформаційних проектів: Координує та керує проектами з розвитку медіа та інформаційних компетенцій.