ВІДКРИЛИ НАБІР НА ВСТУПНУ КАМПАНІЮ 2024
Litera Logo
Навчання в Словаччині, працюємо з 2002 року
Навчання в Словаччині

Опис спеціальності “Художня освіта”, УКФ, Нітра

Навчання в Словаччині / Блог о Словакии / Освіта у Словаччині / Опис спеціальності «Художня освіта», УКФ, Нітра
Категорії блогу: Без рубрикиВідео та вебінариЖиття у СловаччиніОсвіта у СловаччиніУніверситети Словаччини
Опис спеціальності “Художня освіта”, УКФ, Нітра

Профіль випускника

Випускники володіють знаннями про культурний та соціальний контекст освіти, знають основні психологічні умови виховання та навчання, знають та вміють застосовувати педагогічні та дидактичні програми відповідних освітніх закладів. Вони також знають про організаційну структуру відповідних навчальних закладів. Вони здатні стежити за новими знаннями в дисциплінах своєї області, що швидко розвиваються, і суміжних областях. На основі теоретичних знань вони здатні орієнтуватися в теорії та історії художньої культури, творчо реагувати на сучасні тенденції художньої творчості та художньої освіти.

Теоретичні знання

Випускники:

  • освоять психологічну інтерпретацію розвитку та виховання дітей,
  • знають принципи створення та проектування педагогічного середовища для дітей відповідних вікових категорій,
  • знають чинне шкільне законодавство та здійснюють освітню діяльність відповідно до нього,
  • знають суспільно-історичні, філософсько-культурні та соціолого-психологічні відправні точки художньої культури та художньої освіти,
  • знають методичні засади історії мистецтва та художньої освіти,
  • мають знання педагогічного та психологічного контексту художньої освіти,
  • мають знання класичних та нетрадиційних художніх технік та методик художньої освіти.

Практичні навички

Випускники:

  • здатні передавати свої педагогічні знання на рівні відповідної спільноти,
  • мають практичні навички та творчі здібності в дисциплінах малювання – живописи, моделювання, графіки, текстилю, графічного дизайну, фотографії, відео та інтермедіальної творчості,
  • здатні керувати процесом взаємодії в художній освіті – дидактичним, перцептивним, виразно-комунікативним та організаційним аспектами,
  • оволодіти основними формами художнього вираження та технічними прийомами, від навчального малюнка до концептуальної художньої мови,
  • здатні ефективно спілкуватися з питань художньої освіти та інтерпретації мистецтва у ширшому соціальному контексті,
  • здатні творчо формувати та керувати творчою діяльністю в інтерактивному (освітньому) процесі та впроваджувати нові знання у дидактичний процес у шкільній та позанавчальній сфері діяльності відповідно до кваліфікаційних вимог відповідної категорії педагогічного працівника, до якої вони належать. отримують кваліфікацію,
  • знайомі зі шкільним законодавством та шкільними документами та здатні співпрацювати при вирішенні професійних проектів у галузі предметної спеціалізації – Художня освіта.

Працевлаштування випускників бакалаврату

  • викладач початкової художньої школи – художнє відділення
  • педагог у школах та шкільних закладах
  • помічник педагога на нижчих та вищих щаблях середньої освіти,

Працевлаштування випускників магістратури

  • Вчитель початкових класів з предмету художня освіта (вчитель першого класу початкової школи)
  • Вчитель неповної середньої освіти (вчитель другого класу початкової школи)
  • Вчитель початкової середньої професійної освіти, середньої професійної освіти, старшої середньої загальної освіти, старшої середньої професійної освіти та вчитель вищої професійної освіти (вчитель середньої школи)
  • Вчитель початкової художньої школи.
  • Методист викладання художньої освіти,
  • Аніматор дозвілля в закладах відпочинку та культури,
  • Спеціальний працівник державного та недержавного управління у сфері освіти та навчання.

Статистика випускника магістратури цієї спеціальності

Інформація є актуальною на 2020 – 2021 р.

  • Середня заробітна плата до вирахування податків: 892 євро
  • Відсоток безробітних: 10%
  • Необхідний час для пошуку постійної роботи: 28 днів